Overzicht
Engels naar Nederlands:   Meer gegevens...
  1. secretaries:
  2. secretary:
  3. Wiktionary:


Engels

Uitgebreide vertaling voor secretaries (Engels) in het Nederlands

secretaries:

secretaries [the ~] zelfstandig naamwoord

  1. the secretaries (town clerks)
    de secretarissen
  2. the secretaries (writing desks)
    de secretaires

Vertaal Matrix voor secretaries:

Zelfstandig NaamwoordVerwante vertalingenAndere vertalingen
secretaires secretaries; writing desks
secretarissen secretaries; town clerks

Verwante woorden van "secretaries":


secretary:

secretary [the ~] zelfstandig naamwoord

  1. the secretary (clerk)
    de secretaresse; de secretaris
  2. the secretary
    de secretaresse
  3. the secretary (clerical assistant; clerk; clerical employee; registrar)
    de klerk; de kantoorbediende

Vertaal Matrix voor secretary:

Zelfstandig NaamwoordVerwante vertalingenAndere vertalingen
kantoorbediende clerical assistant; clerical employee; clerk; registrar; secretary office-clerk
klerk clerical assistant; clerical employee; clerk; registrar; secretary clerk; employee; fellow worker; hand; laborer; labourer; manpower; member of staff; staff member; worker
secretaresse clerk; secretary
secretaris clerk; secretary
- escritoire; repository; secretaire; secretarial assistant; writing table

Verwante woorden van "secretary":


Synoniemen voor "secretary":


Verwante definities voor "secretary":

  1. a desk used for writing1
  2. a person to whom a secret is entrusted1
  3. an assistant who handles correspondence and clerical work for a boss or an organization1
  4. a person who is head of an administrative department of government1

Wiktionary: secretary

secretary
noun
  1. person keeping records and handling clerical work
secretary
noun
  1. verslaggever van een bijeenkomst
  2. vrouw
  3. functie in organisatie

Cross Translation:
FromToVia
secretary beheerder; bestuurder GeschäftsführerWirtschaft: leitender Angestellter einer Personenvereinigung, meist eines Unternehmens
secretary secretaresse Sekretär — Person, die für ihren Dienstgeber das Vorzimmer führt, den Arbeitstag organisiert, Kommunikation vorbereitet oder durchführt
secretary secretaresse Sekretärin — Verwaltungsangestellte, die sich unter anderem um Korrespondenz, Büro- und Assistenzaufgaben kümmert
secretary sekretaris; sekretaresse; scriba; secretaris secrétaire — Métier

Computer vertaling door derden: